Vaya Technologies

מערכות אינטרקום ובקרות כניסה

התקנת מערכות אינטרקום משולבות, כגון אינטרקום וידאו לכל סוגי הבתים, בניינים רבי קומות ומבני תעשייה, משולבות בשיתוף עם מספר חברות המובילות בתחום, וניתנות לשילוב על מערך קיים או חדש, בעזרת טכנולוגיית 2 WIRE \ IP המאפשרת התקנה קלה וחסכונית.

מערכות האינטרקום משלבות עצמן עם בקרת כניסה המאפשרת מידור ע"י מספר טכנולוגיות כגון קירבה (PROX) / ביומטרי / זיהוי פנים ועוד.

חלק מהיתרונות של מערכות אלה :

  • חיסכון בזמן אחר מעקב שעות עבודה של העובדים – מערכות בקרות הכניסה חוסכות זמן לבעלי העסקים במעקב אחר רישום שעות העבודה ומבצעות את העבודה בצורה אוטומטית, נוחה ויעילה.
  • עיצוב חדשני הניתן לשינוי בעת הרחבת העסק או הבית
  • מידור אנשים בתוך בית העסק או נקודות רגישות – בבתי העסק השונים ובבתים הפרטיים ישנן נקודות רגישות ומוצרי ערך יקרים במיוחד הן מבחינה רגשית לדיירים והן מבחינה כלכלית. מערכות אלו למעשה מגדירות את הרשאים להיכנס לתחומי המבנה.
  • חיבור מצלמת האינטרקום ע"י נקודת רשת – המערכות המתקדמות כוללות מערכות ווידאו שמאפשרות צילום ותיעוד של אזורים רגישים בבתים ובבתי העסק השונים. במרבית חברות הביטוח קיים סעיף המחייב בעלי עסקים להתקין מצלמות אבטחה.

 

פנלים ומערכות אנטי ונדאליים

מערכות אינטרקום ובקרות כניסה הפכו ל"מוצרי בסיס" במרבית העסקים ברחבי המדינה וחברות הביטוח השונות כיום מחייבות את בעלי העסקים להתקין מערכות מתקדמות על מנת למנוע מקרים של גניבות, פריצות או חדירה בלתי רצויה לשטחי העסק. בנוסף, באמצעות מערכות אינטרקום ובקרות כניסה מתקדמות, ניתן לנהל באופן מקצועי ופשוט את ניהול רישומי כניסת הלקוחות לעסק ולהתארגן בהתאם ללקוחות ולביקורים השונים.

למי מתאים מערכות אינטרקום ובקרות כניסה?

  • לקוחות פרטיים – מערכות אינטרקום ובקרות כניסה חיוניות במיוחד לבנייני המגורים ולבתים הפרטיים ומאפשרות לדיירים לאשר את הכניסה למבנה מגוריהם בצורה נוחה ובטוחה. ישנן סוגים שונים של מערכות, חלקן כוללות וידאו וחלקן פועלות באמצעות מערכות מידור בטכנולוגיות כגון קירבה.
  • לקוחות עסקיים ומוסדות ציבוריים וממשלתיים – על מנת להיערך בהתאם לביקורים השונים ולנהל יומן רישומים של לקוחות ואנשים הנכנסים לתחומי העסק, כחלק מהסעיפים של חברות הביטוח בחוזים, דורשות חברות הביטוח להתקין מערכות אינטרקום ובקרות כניסה. מעבר לביטחון שמקנות מערכות אלו, ישנן מערכות מתקדמות כמו ביומטרי, מערכות הפועלות על בסיס כרטיסי עובד או מחזיקי מפתחות שמאפשרות כניסה לעובדים המורשים.